A hagyatékfelvásárlás menetéről bővebben

hagyatékfelvásárlással kapcsolatban természetes, hogy az ügyfelek részéről rengeteg kérdés fel szokott merülni, amik között a leggyakoribb az, hogy pontosan hogyan is történik a felvásárlás, és mi ennek a menete. Ha Ön is szeretne hozzánk fordulni hagyatékfelvásárlással kapcsolatban, de előzetesen szeretne képet kapni a folyamatáról, most itt a lehetőség, hogy részletesebben tájékozódjon a szolgáltatásról!

hagyatékfelvásárlás első és legfontosabb lépése, hogy az értékbecslő kategorizálja az értéktárgyakat és bútorokat, ezután az ügyfél kap egy ajánlatot annak alapján, hogy a szakember a hagyaték hány százalékát tartja alkalmasnak továbbértékesítésre. Cégünk előre tudja garantálni, hogy az értékbecslő a lehető legjobb ajánlatot adja; ehhez figyelembe veszi többek között az értékek életkorát és különlegességeit. Ezután a hagyatékfelvásárlásnak két kimenetele lehet: az egyik az, hogy az ügyfél meg tud egyezni a kereskedés képviselőjével, a másik pedig az, hogy nem sikerül.

Ha az ügyfélnek nem felel meg az ajánlat, érdemes mérlegelnie még a végső válasz előtt, hogy a hagyaték elszállítása mekkora költségekkel jár, és azt is, hogy mennyi időt spórol meg azzal, hogy nem egyesével kell értékesítenie a tárgyakat. Ha megvizsgálta és utánaszámolt, az esetek jelentős részében azt kapja eredményül, hogy a hagyatékfelvásárlással jár jól, tehát érdemes rábólintania az ajánlatra. A hagyatékfelvásárlás végén az ügyfélnek semmi más dolga nincs, minthogy a kereskedésre bízza a régiségek elszállítását. Összességében a hagyatékfelvásárlással rengeteg tehertől szabadulhat meg, ráadásul időt és energiát tud megtakarítani.

Ha felkeltettük érdeklődését a témával kapcsolatban, és kérdései lennének a hagyatékfelvásárlás részleteiről, vagy szeretné felkérni rá értékbecslő kollégáinkat, keressen bennünket bizalommal elérhetőségeinken! A hagyatékfelvásárlás terén megbízható, minőségi szolgáltatást nyújtunk ügyfeleinknek, így biztos nem fog csalódni bennünk!